Onze tarieven

Met alle zorgverzekeraars hebben wij een contract afgesloten; voor individuele behandelingen, groepsbehandelingen en beweegprogramma’s. Als u geen aanvullende verzekering heeft of deze reeds verbruikt is, dan verwijzen wij u graag naar onze tarievenlijst (pdf).

Uw vergoedingen

Algemeen

Voor alle therapieën geldt dat zorgverzekeraars niet altijd de juiste informatie aan onze klanten doorgeven, daarom kijken we voorafgaand aan de behandeling graag met u mee, zodat u niet voor onvoorziene kosten komt te staan.
Wilt u direct weten hoeveel uw zorgverzekeraar vergoed? Neem contact met ons op en wij controleren op hoeveel behandelingen u recht heeft.

Fysiotherapie

Fysiotherapeutische behandelingen bij jongeren onder de 18 jaar en behandelingen van sommige chronische aandoeningen worden vergoed vanuit de basisverzekering. Vrijwel alle overige behandelingen voor fysiotherapie worden vergoed vanuit het aanvullende pakket van uw zorgverzekering. Als u wilt weten op hoeveel behandelingen u recht heeft, kunnen wij dit voor u nakijken.

Bekijk hier onze tarievenlijst (pdf).

• Basisverzekering
    Ergotherapie is opgenomen in het basispakket van de zorgverzekeraar.
    Per kalenderjaar wordt 10 uur ergotherapie (aan huis) vergoed.
    Er geldt een verplicht eigen risico voor vergoedingen vanuit de basisverzekering. Dit betekent dat uw behandeling ergotherapie hiermee verrekent wordt.
  • Aanvullende verzekering
    Sommige verzekeraars bieden naast het aanbod in het basispakket extra mogelijkheden tot vergoeding in de aanvullende verzekering. Meer informatie kan u bij ons opvragen.
  • PGB (Persoonsgebonden Budget)
    Ergotherapie kan worden ingezet als activerende en/ of ondersteunende begeleiding.
  • Bedrijven en instellingen
    U kunt vrijblijvend een offerte aanvragen.

Bekijk hier onze tarievenlijst voor ergotherapie (pdf).

Haptotherapie

Haptotherapie wordt gedeeltelijk vergoed onder de noemer complementaire zorg / alternatieve behandelwijzen / psychosociale zorg of alternatieve beweegzorg. De hoogte van de vergoeding is afhankelijk van de aanvullende polis die u kiest.

Het verplichte eigen risico en het vrijwillig eigen risico gelden niet voor zorg uit de aanvullende verzekering.

U treft via onderstaande link een overzicht aan van de vergoedingen haptotherapie van alle zorgverzekeraars die haptotherapie in hun pakket hebben opgenomen.

Meer informatie leest u op de website van de VVH: Vergoedingen

Bekijk hier onze tarievenlijst (pdf).

Contact en locatie

Laan van Wateringse Veld 224b
2548 CG Den Haag
t. 070 309 98 60
e. info@fcwv.nl

Maandag: 08:00 - 21:00 uur
Dinsdag: 07:15 - 21:00 uur
Woensdag: 07:15 - 21:00 uur
Donderdag: 07:15 - 21:00 uur
Vrijdag: 07:15 - 18:00 uur
Zaterdag: 08.00 - 13.30 uur
Zondag: gesloten

Online afspraak maken

Wacht niet tot de pijn te erg wordt, neem contact met ons op.